Thursday, July 25, 2013

零難度,塗鴉甲、星空甲、教學(多圖)

好耐冇玩指甲啦!
上星期阿技嘗試了一款新甲式,
一次便上癮了!

何解?
做法容易,唔需要咩構圖,隨意便可了!
 
工具很簡單……

1. 指甲油一支,深色出來效果更出色!
(以我經驗,用那些放咗好耐就快乾哂既甲油會更易handle …同埋唔好浪費)

2. 夾 ……用夾可以做出效細膩既花紋!

3. 雷射花紙 (市面上有好多款式,記住我們要用的係較薄身的花紙就可以了!

4. Top coat 面油 ……用作保護花紋之用!
 
執齊野未?
 
Step 1 .
修好自已的甲形 ……(是常識吧!)
 
Step 2 .
塗上自己喜愛既甲色,其實單色甲油已經可以,但我個人喜好2隻色的混用,因為跟著既過程會露出甲色以下的底色,所以我選用了紅色打底!
 
 
Step 3.
待甲油(深色)乾至九成,花紙可以出場啦! size 不用太大, 8cm x 8 cm ( 較易handle, 但沒有規定或指標,最緊要是自己使用方便!)
 
花紙的背面(較雅色的一面)放在乾至九成的指甲油面上,用其他手指花紙上輕輕壓。
 
Step 4
用夾子把花錢揭開,記住係揭,不是拉,不是扯噢……
就是如圖的見到效果,正如一開始已說過,底色是有機會現出來,所以還是準備吧!
 
Step 5
這種甲花其實真的很隨意,沒有指定的圖案,只要你想更多色出現,便把花紙再加印2至3次吧!直至甲面的甲油乾透為止,如果甲面想再加色,那在想加色的位置加甲油吧!
 
Step 6
最後一定要加面油做保護阿!第一次阿技一時大意,忘了這樣做後,不出2小時,花紋脫得七七八八(淚)
 
 
 
大家都可以試試這個甲花,做出自己喜歡既色啦!
歡迎交流更多心得!
 

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。