Friday, February 1, 2013

耀目, 驚喜, 開心, 活潑, 童話, 快樂. 夏天的鞋子--Melissa

早前好榮幸可以出席到巴西時尚膠鞋Melissa 的2013全新春夏系列發佈會




唔好只係睇到佢發佈會白色的擺設便以為係走白色或淨色主題, 



其實今次既主題係以COLORFUL的為主題, 

咁大既對比真係令我「估你唔到」.

今季的出鞋子, 

全部都係顏色奪目, 

令我聯想到糖果, 開心, 童話, 繽紛....

好啱夏天的顏色呢~


原來設計師的靈感是來自之前主題Power of Love  Plastic Paradise後,

繼續以主Melissa Rainbow追逐夢幻~~

很玄阿~ 充滿了藝術的念頭!

不過不得不提的是今季鞋子的特點, 

有輕巧的涼鞋, 性感的幼高跟鞋, 

經典的平底芭蕾舞鞋, 50年代海報女郎高跟鞋和透視物料, 

混合多種塑膠質料同設計, 令品牌變得有獨特的風格.



唔知點解..見到呢對紅色鞋..我會諗起..白雪公主~?!



很老實說, 女孩子們十個有九個都喜歡粉色..蝴蝶結.

見到這個鞋款...很難不喜歡~!


這個袋子也是不可不提的~

很有夏季到沙灘的FEEL,

很清新.

好像要跟現在的冬季說再見一樣~!

原來這個袋也大有來頭, 

曾經於80年代推出過通透沙灘袋是大受歡迎, 

是今季第二次推出的, 

Refraction 以全新設計加SHARP 的色彩一齊亮相, 

效果更令人一見難忘~

(好明顯係我杯茶)!

不過最特別係可以拆開攤平咁收藏, 真係唔錯的設計!




除咗大人的「鞋子」之外,

 小朋友既「鞋子」都相當吸引~!

顏色醒目之外, 

之可以令小朋友更喜歡活動呢~

估唔到今次Melissa 推出的鞋子可以令我有咁大的驚喜, 

功勞真的不可以不歸於今季最新的嘉賓設計師包括巴西天才設計師Pedro Lourenço

巴西博客Julia Petit及法國時裝設計師Elisabeth Senneville呢~

係時候準備換季啦~

大家有興趣可以到佢地門市度睇下啦~






Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。