Sunday, February 17, 2013

裙褂到手。百無禁忌。我愛老爸

距離姓「賴」既日子不遠了!開始發現要準備既野還有很多很多!

擔心冇?!一向樂於天命既我成日都相信船頭自然直,咩都唔使急啦!

快手快腳,續part續part 做咪得囉!

不過最估唔到咁快收到出門當日既裙褂,

「新衫」一到當然急不及待既試下!

雖然小妹成日做新娘化妝都睇慣見慣裙褂

(見到父母幫囡囡著裙褂既畫面總會眼濕濕呢!)唔應該會咁緊張同興奮!

但今次真係有一件屬於自己既裙褂,感覺係唔同d 既!

常常見到裙褂會係很多款式,有些會多金線,有些多珠片,

也有些多顏色,而我這件是多....閃石!

由於閃石多,所以裙褂要變得清雅!金線銀線會相對的較少!

看起來會較高貴!絕對是稱心之選!

我知道裙褂是不可以著兩次,但係本百無禁忌既宗旨,照著!

(加上媽咪都冇所謂呢!同我一樣咁興奮呢!)


很期待穿上後會怎樣!合我身裁嗎?有吊腳嗎? 

拉鍊拉得上嗎? 我一直擔心的想著!

同時我留意到坐在客廳中一直沒有發過言既老爸!老爸既冷淡好似有點怪!

試上了!剛剛好,完全好似件褂是為我而做一樣!

技媽左右的幫我拉拉,上下的移正,很滿意的樣子說:囡!唔好再肥啦!

如果唔係拉鍊會拉不上啦~~ 

技媽NON-STOP 咁講野..老爸卻一句都沒有搭上~~!!! 

唔通老爸覺得我同技媽太興奮係傻既表現? 定係老爸覺得這是很小事, 唔使咁HIGH?

我左照照, 右照照的, 頗滿意啦的樣......


終於我忍唔住問老爸: 牛豆(我對佢既稱呼), 我靚唔靚~~??!!!

你估我老爸回答我什麼?


































































老爸說: 我個女是世上最靚的~~~~~

爸~~~~~~ I LOVE YOU~~~~~~

我心諗.....係咪老爸唔捨得我嫁? 定老爸過份抑壓自己既興奮呢?

下次再同大家分享!!



Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。