Wednesday, December 12, 2012

為做靚靚新娘做足準備---護膚篇SKINCODE


阿技要嫁人啦~~~

係收到好日日子後,

數數手指...少於350日....心情開始緊張.

對於大日子的來臨, 當然想靚靚的啦~

所以近日開始又再試返不同類型的美容產品同療程,

希望可以達到至靚既狀態啦~

而今次..阿技試了....SKINCODE 的Cellular Power Concentrate Ampoules 價值$2880

Skincode Switzerland Dermatological Intelligent Skincare 

是一間具有規模創新的國際護膚企業, 總部設置瑞士蘇黎世, 主要是研發護膚技術, 銷售及管理.

而產品全採用植物萃取物作主要作分, 絶不含任何動物衍生物, 並以天然純淨, 產品質量和安全作為研發概念,

把所有最天然的成份利用高科技術提煉出來, 以確保純正無污染. 

加上所有產品100% 不含香料, 色素, 防腐劑及動物衍生物, 

可以減低用後引玫皮膚敏感的機會達70%, 

保護肌膚同時也能保持生態平衡, 減少環境產生的污染.

Skincode Exclusive ACR 有機活細胞再生系列是這個SKINCODE 的皇牌, 

隨著年齡的增長, 每日的「細胞能量」都會漸漸消失, 

而且再生能力都會減慢, 

不過Skincode Exclusive ACR 的專利配方--ACR 有機活細胞再生複合物( Active Cellular Regenerating Complex ) 能令細胞復醒, 

使用11天後, 可以增加26%細胞更新率呢~

一盒六支3ML 的Cellular Power Concentrate Ampoules ,
每支3ML 大約用到2-3日 (早晚各一泵), 

質地方面.....較為杰身.顏色為透明黃色呢~

得到專利的高濃度ACR 有機活細胞再生複合物, 

能有效刺激細胞更新和新陳代謝, 

加強肌膚防禦能力及發揮自我修護能力, 

高度刺激細胞極緻再生, 

做到明顯減淡皺紋, 令肌膚重回彈性.

我既使用方法: 早晚洗面後, 吱一泵於手心, 再印到全面上.

效果: 其實這是一個療程, 要連續使用6-8星期呢! 呢一盒6支3ML 精華液大家用到約個半星期, 所以如果要完成全個療程,
約需4盒左右啦~ 呢我用了五支3ML的分量, 皮膚沒有顯著的唔同, 不過冬天脫皮現象真係改善了. 由於水份提升, 乾紋方面都比較之前的淡了~ 但距離消失都有一段日子!!

但大家要留意, 由於SKINCODE 的產品是不含人造色素, 香料及防腐劑, 所以有效日期為6個月咋, 不過扣埋運送後買到的會只有3個月的期限. 如果大家跟住在限期前使用, 絶對可以放心呢~

想買的話, 可到各大莎莎有售.


Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。