Tuesday, December 25, 2012

面同身,邊樣易瘦D 呢! 身瘦靠運動, 面瘦靠...?


終於都收到求婚介子啦~

也都表示我係真真正正會成為人妻啦!

而訂了酒席後, 

我也正正式式會是2013年九月份的新娘子了!

數數手指得返9個月時間, 

瘦身, V 面, 乜都未開始....

點算~!!!

不彩很幸運,

收到CLARINS 的新系列 CLARINS Best of the Best 三大植物科研皇牌,

Face Treatment Oil 面部護理油, 

Shaping Facial Lift 纖顏緊緻精華,

Double Serum 賦活雙精華.

標榜肌膚黃金蛻變關鍵:

做到平衡Rebalancing , 激活細胞抗皺Anti-aging , 提升面型輪廓Lifting. 

令每個明年更年齡.



那我就一於看看呢盒東西的威力吧~!!

一盒三支不同類別功用的"回春"關鍵, 

各有各的功效.

首先是這個clarins 面部護理產品, 
全樽都是100%純天然植物萃取, 


能強化肌底細胞!

一股可以用潔面後, 爽膚水後, 

如果大家是懶人既話, 

可以好似我咁, 

混入爽膚水, 
再拍打在面上!

呢隻油分咗三種, 
1. 蘭花: 為缺水性肌膚重拾水潤光澤 
2.蓮花: 收緊混合及油性肌膚之毛孔 
3.三檀: 減褪乾性肌膚泛紅. (啱哂乾性肌膚, 紓緩肌膚, 滋潤肌膚)

我好欣賞這一隻油, 

因為親膚性極佳的FACE TREATMENT OIL 能夠好快比肌膚吸收, 

能調節肌膚過乾, 過油, 敏銳, 泛紅, 缺乏光澤等失衡問題, 

加上OIL 能夠直逹肌底, 增強皮膚的防護能力, 

令其他精華及護膚品更加滲透同吸收.

用後感: 我覺得呢隻油好啱冬天使用, 
一來唔會覺得"立", 二來可以明顯地令面部變得好水潤.
我通常會用呢隻油作按摩油,
一邊滋潤, 另一邊幫自己同埋淋巴呢~
放心, 好快吸收~ 唔使要等乾先可以搽其他野.
仲唔需要過水呢~~~

另一支係每18秒賣出一瓶既超級皇牌.



呢支就係好多人都讚既V 臉效果無可取代的提升纖顏緊緻精美.
Lifting Shaping Facial Lift


係一個好易推開既LOTION 狀!


水潤感既質地,
憑著高效去脂, 排水, 促進新陳代謝,
入面含有冠笄花萃取精華配合咖啡因, 針對儲存脂肪的脂肪泡, 打散脂肪,
並排至循環系統, 做到纖顏去脂.
另外娑羅果萃取精華有效促進血液及淋巴循環, 幫助去除浮腫,
而亞馬遜巴香草萃取精華有效減少脂肪形成, 並抑制脂肪儲存空間,
脂肪無法累積, 提升面部輪廓.


係洗面後, 將shaping Facial Lift 纖顏緊緻精華均勻塗於面上及下巴.
如果想效果更好,
可以係耳側及腮等淋巴集中位置, 用力按壓, 可以更有效幫助血液循環及重塑輪廓.
你們可以看看...之前影婚紗相時期既個樣..
真係好脹..




到近期的一張相啦!



除咗影相角度之外,
的而且是V了不少呢~
希望用完成支之後,
可以變到V一V咁啦~
係喎! 好似唔記得同大家分享,
呢三支皇牌的用次序.
洗面後,
爽膚水+油,
再用提升纖顏緊緻精華.
最後是用以下介紹的水+油黃金比例系統--賦活雙精華.


呢支係一支「水油黃金比例」的抗老精華,
一支半油半水既精華,


入面其實係雙管設計,
含有20種對抗衰老的植物萃取精美及生物科技分子以水性或油性分隔,
在用之前先會把水同油混合,
咁樣先叫新鮮!!!!
呢支精華可以做到激活老化細胞的再生能力,
為肌膚帶水來油平衡的效果,
可以解決因膠原流失而導致的細紋及鬆弛問題,
做到全方位發揮緊緻, 抗皺, 保濕能力.
而我個人用咗三分一支,
效果我覺得好好,
真係好好,
我朝早用完後,
塊面即時好亮澤,
好似好飽滿咁,
好健康咁既狀態.


哈, 我覺得吱出來的精華好似湯爆咗既魚子咁~
好得意~~


唔好以為水同油真係溝唔埋阿~

其實用係皮膚上係可以做到鎖住油份!
仲有呢隻既香味係非常令人舒服呢~
用咗三分一..
效果已經有了, 
好期待用哂後阿~
希望可以做到V面新娘啦~

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。