Sunday, January 13, 2013

<試用> Origins 全新Plantscription TM 悅肌再生面霜


<試用>Plantscription TM 悅冗再生面霜

係阿技不斷希望變靚..變瘦既時候, 

收到PR 小姐送上另一份心意, 

就係Origins 既全新Plantscription TM悅肌再生面霜.


近期面對既事實在太多, 

包括攪結婚, 新居裝修, 自己新店既裝修...等等..

朋友們全說我太多目標了~~

一年內要完成既PROJECT 太多, 

令到自己殘咗好多!!

其實阿技年紀已經唔細啦!

面對歲月既痕跡, 

真係唔可以馬虎!

而今次收呢個全新產品既賣點係結合皇牌抗皺傳奇「非洲長青木」, 

逆轉歲月痕跡的天然再生力量,

逆轉衰老徵狀, 繫退四大歲月問題!!
希望可以真係令我重回精神同好面色啦~


其實阿技一直都有用開滋潤既CREAM, 

但係原來我一直都忽略咗抗衰老問題, 

出咗紋呢? 咪用LOTION 去修護佢, 

從來好少可會做好對抗既準備!!!!

所以今次呢個ORIGINS 高效能的天然護膚產品, 

利用植物幹細胞的再生力量, 

配合研發出紅桑莓植物幹細胞技術 ( Raspberry Plant Stem Cell Technology ), 

製成Plantscription TM 悅肌再生面霜( Plantscription TM Anti-aging Cream),

是一款可以做到抗衰老加滋潤既面霜.


據了解每一瓶 都含有30 萬紅桑莓植物幹細胞,
能做到修復受損細胞, 逆轉衰老肌膚 ,
重拾年輕肌膚的彈性,
能顯著減淡皺紋及幼紋.
臨床測試結果實証, 使用四星期, 83%使用者的皺紋及細紋顯著減淡,
肌膚的緊緻度亦都提升呢~
呢個係我好期待見到既效果~~~~~~


估唔到植物入面都會有自我再生能力,
而紅桑莓品種Rubus Ideaus 的細胞蘊含最豐富的生物活性複合物,
要經過提煉才可以注入產品中,
原來一點都唔簡單!
而紅桑莓植物幹細胞能做到修護因衰老造成的細胞損壞, 包括皺紋, 細紋, 鬆弛, 粗糙, 暗啞等.
效果快到2小時修復90%受損細胞呢~



呢隻手係未用前的, 比較乾同紋較深~
用少許份量試在手背中,
比大家看看質地同吸收能力~


質地明顯的較「杰身」,
不似一般既水狀,
推開時都很容易,
一點都不會焗身,
吸收都很快呢~

2分鐘後看看, 
明顯的表面已經比較有光澤, 
水潤感也重了, 
紋理也淡了~
而原來紅桑莓植物幹細胞係可以激活肌膚中的年輕基因SIRT 1, 
即係令健康既細胞的壽命增長.
除咗紅桑莓植物幹細胞之外, 還有非洲長青木既精華, 加入當中, 
做到療傷葯及抗菌劑的功效呢~
*
講返價錢: HK$560/50ml
我覺得好合理同埋真係唔錯, 
呢個系列除咗面霜外,
仲有悅肌再生潔面乳, 活膚水, 精華, 眼部修護霜, 滋潤眼霜. 
大家可以到專櫃了解多D 阿~

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。