Monday, May 23, 2011

唔想失禮同尷尬?!!夏天必定要用的東東~~ 味之天使化身辣妹!

好噁頂阿~

唔知大家有冇試過係街或者係人多空氣唔流通既地方,

比那些味人攪到頭痛呢~?

有時又怕自己出汗出得太多,

混合細菌變成異味......

扮到幾靚都會嚇死人!!( 尴尬死人)

其實我用過好多唔同品牌的止汗劑,

發現唔係隻隻品牌都有預期效果,

有d 會令到個"加大拿"變黑...

有d 會好難洗得乾淨 (總係會滑潺潺!)

有d 會係噴咗等於冇噴一樣...

總有一d 係...止汗劑味仲難聞過汗味.(悲)

大大話話..我試咗好多款啦~

至於今次, 我試用了PLAYBOY!

講真...PLAYBOY 係我心目中係一個狂野的品牌,

型格的人會喜歡的~

飾物, 衫, 袋, 我通通都有過,

不過香水同止汗劑都係新接觸!


三款新的香水味道都不錯,

但如果大家target 想買止汗劑的話,



這三種會合大家心水,

一來平平地 HKD57蚊大大支,

二來, 包裝好靚<---敷淺! 但我鐘意!~

三來三種味道總有啱自己心水的~





Play It Lovely
 - 無法抗拒的鮮甜花香果味           



Play It Sexy
引發性感魅力之源





        

     Play It Spicy
                           - 璀璨閃爍花香           


大家估到我會用边一隻味呢?

哈...

開估吧~ 其實以我性格....


令人變得SPICY 的感覺~

用咗有咩感覺???

答:  味道很甜.... (技媽說)

全日能止汗味,

完全不焗身,

唔會整DIRTY 件衫,

同埋容易清洗~!

抵玩指數: 五粒星~!!! HEHE~

講咗咁耐,

大家都會問係咪專櫃有售?

其實我係萬寧買咋~

HAHAHAHA

大家有機會都可以試下~

            

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。