Sunday, May 15, 2011

最後兩日! 有冇人要我幫手代購???!!

忙忙忙...


整個五月份,

阿技真係忙透,

忙到連文都未夠大家分享!

忙什麼?

1. 技寨現實版! ( 有阿技facebook 的朋友應該會見到我近日post 有關秘密基地的圖片!)
哈~ 這是什麼一回事?

什麼秘密基地?
還是耐心等侯我的公佈吧!!

2. 五月份正是阿技生日月, 明顯地多了很多飯局同活動, 這也是忙了的原因~

3. 之前成功申請compass visa是會有台北機票送, 好彩的趕得上尾班車, 在deadline 前成功批核,
哈~~~ 是時候準備一個人出發啦!!

對...又是一個人去旅行了,

上一次已經是3年前的事了~

一個人去旅行, 可以點玩? (自己行下, 拍拍相, 便算了~)

不過今次講得比大家知我會過去行一行,

便預了幫大家買點東西回來~

今次我主要會買的是這樣東東~~~


對是隠形眼鏡,

因為很多台灣朋友都說這品牌在台灣很流行,

很多辣妹都會配帶的,

所以朋友們便給我買了一盒~



我一向都喜歡用one day 的~

原因是唔使洗阿~

同埋唔怕洗得唔乾淨,

加上日日換, 感覺很乾淨阿~!


顏色方面,

推出了很多種類呢~

配帶方面,

講真, 透氣度很高,

我成日唔記得咗自己未除con 呢~!

除此之外,

帝康還有防uv紫外線的功能, 能呵護眼睛~

大家請放心,

這個隠形眼鏡是有品質保証的~

歡迎大家到


了解了解~!

 至於價錢方面, 比起香港的品牌便宜很多~

香港的品牌one day 隠形眼鏡平均一日要22蚊一對左右,

而Ticon 的一對大約16蚊左右,

係咪好抵先~!!

所以今次我決定去台北入d 返來玩~

大家有冇興趣?

可以留言比我阿!

價錢一盒85蚊有五對~

請講底要咩色同度數啦~


Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。