Thursday, August 2, 2012

到底豐胸緊緻精華有效嗎? 使用前的咪咪大公開!

近期阿技收到一份很好既禮物,

就係TALIKA 豐胸緊緻精華素,



點解我覺得好?

因為本身阿技係心中有肉之人,

原本可以好好咁SHOW 下..

不過由於地心吸力同埋重量問題,

加上內衣同衣服既問題,

引致好多時個胸部既SHAPE 都變得怪怪的~

所以我係需要緊緻功效既產品,

正好TALIKA 豐胸緊緻精華素係我手上,

真係要睇呢支係台灣美媚們搶購的東西有幾WORK~!!

( 先申明, 暫時用咗一個星期, 效果未會咁快明顯的出現........)

或者我講講呢支TALIKA 豐胸緊緻精華素有咩功效先~

從個名都知係可以做到豐胸, 緊緻, 除此之外,

有效地改善乳房輪廓,令乳房更豐盈、堅挺,六星期有效提升仲可以做到1cup,更加蘊含豐富的滋潤作用令肌膚光滑,柔嫩,有彈性.

其實有些朋友唔明點解女人個胸要咁靚做乜喎~?!

唔好怪阿技講得直接, 就算你個樣好似天使咁靚,

但當你夏天著背心, 著泳衣時, 比人見到你個心口....有乾紋, 脫皮, 冇彈性, 下垂....乜都扣分啦~


所以點解要注重儀容之外, 仲要顧及身體護理呢~

講返正題,

TALIKA 豐胸緊緻精華素可以做到乳房增大: 6星期增加2至4 cm <--足足成個CUP.

我知呢個時候大家又會問, 阿技...你(心口)已經唔係細, 仲要增大?

阿技的心口....大得唔夠圓....=.= ! ( 即係個Shape 唔夠完美)
所以......(家家有本難諗的經)<--紙巾阿!

不過大家有所不知,

其實豐胸緊緻精華素2.0全靠印度Ayurvedic醫學多年來使用的mukul extract印度香膠樹,

其樹皮提取物能促進三酸甘油酯的貯存量,令乳房脂肪增大,

從而增加乳房的體積,豐滿乳房外形。

實驗證明, 每天塗用精華素一次,80%的婦女使用6 星期後,能令乳房級數上升一級。

還有豐胸緊緻精華素2.0的配方選用四胜肽仿生肽和kigelia africana非洲砲彈樹果萃取。

而 Kigelia Africana是在非洲的一種神聖的樹。非洲婦女經常使用其果實的萃取物來用來塗

抹胸部,可以使胸部保持緊緻彈性。防止組織鬆弛, 令肌膚結實。

而仿生肽能調節細胞活動,活化細胞外間質和細胞再生的基因,

可讓胸部膚質水潤柔嫩、維持緊實、撫平皺紋。

(質地相當滑同水潤, 很容易便吸收. 最緊要係好乾爽, 唔會整污糟D衫呢~)


豐胸緊緻精華素2.0也蘊含燕麥萃取物、肽、智利覆盆莓籽油萃取和透明質酸的組合成分,

能緊緻肌膚,顯著加強彈性70%。有效改善乳房輪廓,增加乳房的結實及柔軟度,塑造誘人線條。
(咁著泳衣咪會好睇d囉~)

至於點用呢?

豐胸緊緻精華素可每天使用早晚各一次。移除蓋子,接兩下,釋放出適量本產

品於手心。由下而上,據的頸部線條,以8字形按摩胸部。用後無需清洗.



係啦...知大家想睇我的使用前......
呢張係上年的冬季......
而近期的泳衣相...
都係欠缺那種"事業線" 

至於六星期會明顯有效, 到時再同大家分享啦~!







Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。